Müsli sušenky

Tyto sušenky jsem objevila na těchto přenádherných stránkách: http://www.kitchenette.cz/ 







Ingredience:

- 1/2 lžičky prášku do pečiva
- 4 lžíce mléka
- 175 g másla
- 30 g třtinového cukru
- 80 g medu
- 250g ovesných vloček
- 140 g celozrnné pšeničné mouky
- 100 g sušeného ovoce (já použila datle a rozinky)
- 100 g ořechů (já použila vlašské ořechy)
- 50 g slunečnicových semínek, strouhaného kokosu, a sezamových semínek

Do velké mísy dáme prášek do pečiva, mléko, vločky, mouku, sušené ovoce nakrájené na malé kousky, ořechy nasekané a semínka. Máslo přepustíme a přidáme do něj cukr a med, pak nalejeme na vločkovou směs a pořádně promícháme. Já jsem podle rad z původního receptu těsto vytlačovala do silokonových formiček a pak dávala na plech, vyložený pečícím papírem. Pekla jsem na 150 okolo 20minut, v původním receptu je víc ale já měla sušenky menších rozměrů, tak jsem si teplotu a délku pečení upravila.


Komentáře

Oblíbené příspěvky