Oatmeal raisin cookies - Ovesné sušenky s rozinkama

Já prostě miluji všechny sušenky - kokosové, ovesné, špaldové, čokoládové, prostě všechny, ale nejvíc mám ráda ty, kde je sušené ovoce a hodně ovesných vloček. 

Včera jsem zrovna dostala chuť na nějaké ovesné sušenky, tak jsem hledala na všech mých oblíbených stránkách a zvítězily tyto od Deb ze Smitten kitchen. Jsou vážně moc dobrý, ale jako vždy jsem si upravila ingredience k obrazu svému, takže místo hladké mouky jsem dala celozrnnou a cukru jsem trochu ubrala, protože se mi ho tam zdálo docela dost a dobře jsem udělala i tak byly cookies dost sladké, takže příště možná ještě o trochu uberu. Deb věřím, takže jsem udělala sušenky zrovna z dvojité dávky a dobře jsem udělala.




Tady je recept:
Před upečením

230 g másla
150 g třtinového cukru
2 velké vejce
1 lžička vanilkového extraktu
190 g celozrnné mouky
1 lžička sody
1 lžička skořice
1/2 lžičky soli
240 g ovesných vloček
120 g rozinek
120 g strouhaných nahrubo vlaškých ořechů
20 g strouhaného kokosu

Změklé máslo smícháme s cukrem, vejci, extraktem a ve druhé míse smícháme všechny suché ingredience. Do suché směsy přidáme mokrou směs a pořádně promícháme. 
Těsto dáme do ledničky tak na 1-2 hodiny a pak si zapneme troubu na 175 stupňů, vyložíme plechy pečícím papírem a lžičkou dáváme na plech hromádky - není potřeba dávat moc od sebe. Pečeme 10 -12 minut.